Gamla headers jag gjort

Till Cattis:











Till Linns gamla blogg:
























De två sista till Linn är jag sjukt stolt över, särskilt utklippningen på Linn som faktiskt gjordes med paint! Men det tog lång tid.. Observera att jag inte direkt var seriös när jag skrev texten på sista headern till Linn... Hahha xD



Till Jimmy:







Sist men inte minst, Våra egna:

 

 












Och så den nuvarande vi har:




(Den ser lite weird ut såhär)


Vilken är snyggast av alla jag gjort till Cattis?

Vilken är snyggast av alla jag gjort till Linn?

Vilken är snyggast av alla jag gjort till oss?

Kommentera gärna! (Vilket ni somvanligt ändå inte kmr göra.. :/)



/Jas


Kommentarer
Postat av: Sara

Sista på alla! ;)

2010-04-04 @ 19:05:46
URL: http://saccys.blogg.se/
Postat av: Sara

Sista på alla! ;)

2010-04-04 @ 19:05:46
URL: http://saccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0