Jasmine har en åsikt..




..angående killar som skryter om pengar osv..


Jag säger bara en sak: Det lockar inte ett dugg! Det mest ocharmiga man kan göra seriöst! Så himla töntigt.

Tex idag på msn så snackade jag med en kille så prata vi om vad vi gjort idag och han hade köpt lite kläder.. Så skrev jag såhär:

Jag: Vad köpte du för kläder?
Han: Dyra

(Sen forstsatte konversationen)

Men iaf, ni fattar! Lixom hallå? Jag fråga inte hur mkt de kosta eller så? Jag menar ju ofc vad för sorsts kläder dvs; tröjor, byxor osv.. Det fattar väl vilken normal människa som helst? Eller aa, antagligen inte?

Men sånthär charmar i alla fall inte ett dugg! Så lägg det på minnet alla ni killar där ute, det här går verkligen inte hem.

Eller så vare en gång en kille som typ mutade mig om att bli tsm? Han sa typ nåt om att "Åh vad synd att du inte vill bli tsm med mig, du skulle fått alla kläder du ville ha :(  Tex om du skulle vilja att ett linne så skulle jag köpa det." Man bah ursäkta? Som om man själv inte har råd att köpa ett linne för det första.

Nej det här är smaklöst. Jag tror nog ni håller med mig (I alla fall alla tjejer)


/Jasmine 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0