Bajs/Najs



* Cattis uppdate... När hon väl bloggar så äre kanon! Skitkuliga inlägg- Men hon skulle kunna.. Jaaa göra det oftare= Fler besökare+ Mindre dampattacker från mig!


* Materealister...
(Stavning?) Sånna som bara tänker på lxm.. Saker. Själv är jag nog en typ av matrealist (Det är nog alla), men asså.. Ja det e bara så dumt


* Att inte kunna koncentrera sig...
Ja alltså när man ska plugga och så. Hata. Jag får det oftast så. Börjar pilla på annat och typ skjuter upp pluggandet till sista dagen före prov.



* Musikvideor med en handling...
Skitkul att kolla på! :)

* Fint väder... Man blir peppad till att gå ut en sväng. Om det är dåligt väder blir man lixom.. Typ deppig (iaf jag).


* Att våren är här nu..
På riktigt! Våren erbjuder så himla mkt.. Fint väder, bra humör, värme...! Och så kan man ha så snygga kläder på våren och inte behöva gå runt i långärmad hela tiden och gömma sig under en tjock vinterjacka! Kärlek till våren.


/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0